neljapäev, 3. juuni 2010

Hiiumaa trip

Nii ruttu, kui see hakkas, see ka läbi sai:(.
(1.päev) Hommikul ärkasin ülesse, pakkisin viimased asjad kotti ja vutt koeraga bussi, kust maha tulles nägin kahte õpetajat:D. Sofi loomulikult suur vaatamisväärsus ja klassijuhataja alguses sõelus sinna-siia, et Sofit ja Flammyt ikka paitada:). Sadamasse sõitsime minibussiga, kus koertel oli ruumi liikuda ja mõnus magada. Kohale jõudsime lausa kahtlaselt ruttu, natukene tegin Sofiga õues trillala trenni aka üle jala hüppamist ja jooksmist:D. Tüüp oli mõnusalt kiire(see siis enne reisi:D). Meie õnnetuseks Martaga sattusime praam Muhumaa peale, mis pole just kõige koerasõbralikum, mispärast reisisime ka väljas. Sõit venis küll, aga Sofi näitas jällegi enda
armastust tuule vastu üles:D.

Heltermaale jõudes suundusime kuskile... ööm, ma täpselt ei mäletagi kuhu, sest käisime kahe päevaga u. 10 vaatamisväärsuses:D. Mäletan ainult, et vaatasime ülivinget mõisa, mis meenutas lossi, tegime seal u tunnise ekskursiooni ja räägiti meile sealsetest kummitustest ja siis loomulikult kõik hoidsid kohe kokku ja nagu tüdrukud ikka(va poisid exole:D) karjusime ka suts:D. Aed oli ka kena seal. Tegelikult see mõis on kool!:) Lahe. Siis selveris käisime süüa ostmas ja rannas käisime ning ahjaa, Sääre tirpis ka!:) See on selline 3 km väljaspoole Hiiumaad ulatuv maariba. Sofi oli nagu 10a koer seal:(. Palavus tegi oma töö ja juua mul ka parasjagu polnud. Kui selveris käidud, asjad ostetud, sõitsime RMK majja Ristnasse. Seal ööbisime ja mängisime palli ja kaunistasime kuuske:D. Sofi oli jälle omas mullis, nuuskis ringi, nn kadus vahepeal ära, aga loomulikult tagasi tuli. Õhtul läksime randa

ja seal tuli alles elu sisse. Käisime Martaga korra ruttu karastamas ka ära, sest kui vees kaua paigal seista, siis jalad külmuvad tuimaks:D. Tagasi jalutasime vist 4 km? Siis grillisime vahukomme, Sofi sõi pekitükke kuskil põõsas ja kõik olid happyd. Öösel jäime magama, sääsed toas... Sofi siiski jagab karjastaatust ja voodisse ei tulnud ka kutsumisega, vaid tuli lihtsalt voodi kõrvale magama ja pai nuruma.

(2.päev) Suht ebamugav öö oli, ei saanudki nagu õigesti magada. Ära söödud ka olin. Koer ärkas kell 7 ja hakkas siis koguaeg mind äratamas käima, ma siiski põõnasin 9-ni e. äratuseni:D. Sõime hommikust, koer nälgis, sest arvasin, et eilne pekikogus tegi enda töö. Jõi ja käis ise väljas. Asju bussi viies sain teada, et Sofi on ikka üks kasulik koer. Maja oli nii omaks võetud, et naabri hall väike koer, kes eilne päev, kui rannas olime, oli liha varastamas käinud, oli Sofi poolt kiiresti aiast minema aetud ja jalad pidavat tal ikka kiiresti käima:D. Minu imestuseks tuli mu koer ka tagasi ja ootas mind väljas rahuloleva näoga. Läksin seest kaamerat tooma, koer sabas, tulin tagasi välja ja ohhoo! Teine, u isase saksaka mõõtu koer, kes päev enne oli Sofi peale kisa tõstnud ja ähvardanud, oli aias. Sofi jälle jooksis ruttu-ruttu patrullima ning vanapoiss pidi ka ära jooksma šnautseri urina saatel:(. Alguses vaatasin, et mu koer ei tulegi tagasi, hakkasin juba järgi jooksma ja jälle nägin tema jolly facet nurga tagant jooksuga tulemas:). Saime bussi, käisime risti-ja rebasemäel, rannas, kus Sofi kuulekus oli nulllllllll(või miinustes), mis ajas mu enda närvi ja vihaseks-.- . Sõime Soera Talumuuseumis, mis on teine koht mu elus, kus olen söönud paremat toitu, kui mu ema teeb:P. Esimene loomulikult on mu lemmikmaa Norra:D. Ja peale seda läksimegi praamile:(. Ahjaa, käisime Hiiumaa "Eiffeli torni" ka vaatamas - väga lahe ühe mehe poolt tehtud ehitis!:)


Nüüd siin siis põõname pooleldi:D. Koer on küll läbi.

A&S

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar