esmaspäev, 31. mai 2010

Tänane Ag trenn

Eelmine kord jäi vahele, sest
1) ilm oli kole
2) ma olin zombie
3) mul oli järgmine päev üleminek
Jee, eks:D. No igatahes üleminek tuli 5, niiet tasus ära. Täna siis Sofi tiris päris kenasti halli ja mängis alguses palliga. Siis tegin soojenduse, paar hüpet jne. Olen ma maininud, et ta armastab nüüd tunneleid ka(ptui-ptui-ptui)? Igatahes tegime alguses lauda, sest uus piip-piip andur oli saadud, mis loeb sekundeid. Ilma õpetamata oli Sofi 5+!:) Edasi rajad ja kaugjuhtimine. Saatsin Sofi 3m kauguselt peale tõkkeid, jooksu pealt tunnelisse ja jooksin ise paremale, et teise tunnelisse tõmmata. Toimis ja kiiresti! Ta on ikka nii kiireks läinud, et vahel olen peale agilityt rohkem väsinud, kui enda trenni:D. Aga see on positiivne. Algajate slaalom oli ilus, kõrge rõnga sai selgeks(ptuix3 jällegi:D), poomi peal galopeeris koguaeg, jooksis nagu loll suvakatele takistustele(lol:)), mängis pärast Rurikuga ja oli üks igavesti õnnelik hüperkuts!:) Loodan, et selline suhtumine püsib.

A&S

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar