teisipäev, 15. juuni 2010

15.juuni linnatrip

Läksin kutsaga bussile, istusin ümber ja läksin Rahumäe peatuses koeraga maha, et Kristinit&Monat oodata, sest jõudsin liiga varasele bussile. Okei, kõik oli korras- kedagi polnud, nii ma siis istusin pingile ja ootasin, koer ilusasti ees istumas. Siis tuli esimene vana inimene - "Kutsa, kutsa, kutsa, kutsa..." kostis ta suust. Hmm, imelik, tahtsin ära minna, sest hakkas tüütama, kui veel üks vanur tuleb. Jess, viimane asi mida vajasin:D. Ta oli muidugi palju jutukam, küsis kas mu koera nimi ka Roppert või keegi. Tekst siis u. selline:
"Kas sinu koera nimi on ka Roppert?"
"Eii.."
"Mida? Misasja?"
"Ta nimi on Sofi"
"SOPI? Küll on imelik nimi..."
"SOFI"
"Sopi?"
Ja siis jumal tänatud saabus Kristin Monaga, läksime bussipeatuse kõrvale. Arvasin, et põgenesin, aga eiiiiiii.
"Ot, ta siis sul isane, et nimi on Sofi?"
"Ei, emane"
"Sofi pole emase nimi. Emase nimi peaks ikka Sofia siis olema"
"Aaa, ma ei teadnudki, et isased nüüdsest Sofid on. No aga ta nimi on Sofi"
"Aga ma nimetan ta ümber Sofiaks"
"Aga ta on minu koer ja ta nimi on Sofi ja jääb Sofiks"
"Minu koera nimi oli Robert."
"Ja ta oli Teil emane, jah?"
"Ei, isane"
Muidugi siis olime Kristiniga juba naerust parajalt kõveras:D.
"Mina nimetan koeri värvi järgi, ot, mis keeli te koolis õpite - saksa või inglise?"
"Mõlemat"
"No nt see koer seal(Mona) on punast värvi, nagu mu koer oli ja siis see on inglise keeles red ja nii ma nimetasin ta Robertiks. Sinu koer on hall... Ot, kuidas inglise keeles hall on?"
"Grey"
"Green?"
"G-r-e-y"
"No siis peaks ta nimi öömm... Greenbox olema"
Ja nii see kammajaa läks edasi, lõpuks me lihtsalt ei suutnud naeru pidada ja ma ei tea kuidas täpselt asjalood Kristiniga olid, aga ma tõesti naersin end pisarateni:D:D.

Buss päästis meid varsti ja saime rahu:D. Koerad nagu ikka bussis ilusasti:). Edasi suundusime läbi vanalinna Balti jaama poole ja hakkasime modelle klõpsima:). Pärast veel läksime koerteplatsile, kus tegime AG-d ja nutsuga mängisime ja Norwich ajas Sofit taga(MEN!):D. Lõpuks läksime rongi ootama, kuni Kristin poes käis, siis jälle rääkisin Sofist ja Monast mingite meestega. No mai saa aru mis värk on!:D Pole enne koeri näinud? Lõpuks peale luksuslikku õhtusööki(sai ja puding) peatuses nr 2, läksime rongi ja suundusime koju. Päev oli läbi:).

K pildid on juba siin(Hiljem minu omad kaa):

Lisan sellise pildi K jänkust kaa, mille suutsin ära töödelda. Esimene edukas töötlus!:D

Ise tehtud, K kaameraga:)

Ülimõnus sirutusnägu:D

Nagu beebikuts:D

Staarid

A&S

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar