reede, 11. juuni 2010

KK võistlus agility platsil pole hea mõte

Läksin kohale ja teadsin, et head loota pole - koer loid, kontaktitu. Maiust väga hullult ka nagu tavaliselt ei tahtnud. Muidugi ma ei süüdista teda, arvestades, et kohale sõitsime ühistranspordiga 45 min, rõve sopane ilm preilile ei kõlba + kell oli pool üheksa ja nüüd peab veel võistlema?! Tundub, et Sofi tahtis vaid enda sooja, pehmet, ilusat, hääd pesa:).

Enda silme läbi: Raport kena, kontaktis. Kõrvalkõnni ajal oleks tahtnud koera kõrvast korra tõmmata, ala vaata nüüd otsa. Tajus tempomuutusi, kuid jooksult aeglasele läks liiga ette, kontaktitu ja kuna ta nii täpselt traavib ebamugavas kauguses, siis pöörded tegin kõik koerale sisse:D. Istuma jäämisel ilmnes terve võistluse häbiasi e. punktide lammutaja. Koer ei taha kõrvale istuda! Seisab ja vahib mulle otsa, "Ma ju seisan ja olen kontaktis, anna ometi käsk." Ja siis ma koguaeg korrutasin seda kõrvalkäsku seal, ise vahepeal tõesti naerdes:D. Muu oli istul kena. Lamamine, hakkas ennetama, aga suutsin päästa. Jäin täpselt ennetuse ajal seisma ja andsin lama. Tegelikult ei tahtnud nii teha, aga refleks. Niiii tahaks sellest kombest lahti. Siia tulemine jälle blokk ees. Teist võistlust järjest. Teise lisakäsu peale ootas veel 3 seki, hakkasin juba uuesti hüüdma, kuid enne andis koer järele ja tuli mu juurde:D. Kõrvale jälle ei tahtnud õigesti tulla. Tõke - ilus, sest see seostub platsiga, agility ju! Ja seal oli ainus kõrval millega rahule jäin. Aga ise võtsin punkti alla, andes alguses käsu kõrval ja enne liikumist hopp. Toomine - tubli, tõi!:) Ette ei istunud, kõrval pähh, ennetas. Aga ikka tõi. Kohale - kõrvalasend jälle annab soovida, lamas hästi, ootas ilusasti, siia mõnus, kiire. Kõrvale lisakäsuga, tahtis mu ette JÄLLE lamama tulla, nagu EBÜl. Võtsin kõrvale ja no see pilk, kui ta mu kõrval seisis on ikka meeles!:D Nii nunnu ahistatud altkulmu "PLEASE!" vaatamine:D. Mõned vist naersid ka seal, kui nägid, et koer hakkas tibusamme kotini tegema. Mingi ime peale istus, kohe kui viipasin, oli koer läinud ja kotil. Hiljem oli tore saada Pillelt ilusa kiire mineku eest kiidusõnu:D. Püsilama, jälle lisakäsud kõrvale... Ahjaa, siis see oli poomi lähedal ja koer vaatas sellise borderi pilguga seda algul, et "Ohjess, hakkamegi agilityt lõpuks tegema! Oli seda jura enne vaja siis?!" Õnneks, õnneks, ta ei läinud, küll vahtis ringi ja eriti poomi. Lamas ära, tõusis teise kõrval peale.
Arvamus: MR

Kohtuniku silme läbi: Autasustamisel ütles, et kõik oleks eksami läbinud ja näha, et trenni tehtud. Ja igaüks teeb enda krutskeid:D.

Raporteerimine+hambad - 10/10
Kõnd rihmaga - 10/15
Istuma jäämine- 6/10
Lamama jäämine+juurdetulek- 13/15
Tõke- 9/10
Eseme toomine- 10/15
Kohale saatmine- 12/15
Püsilamamine- 8/10
Tulemus: 78 p, hinne "HEA"(ma hindamine)
3.koht(4-st).

Positiivne ülla-ülla:).

Edasine treening: Nagu arvata, suur tähelepanu kõrvalasenditele. Kontaktiharjutused ja istuma õppimine tuues + too kinnistamine. Kõrvade puhastus:D. Siia harjutused jalutades. AGA - nüüd otsustasin, et valin miskit rahulikumat ja vähem närvesöövat - agility ma võistlused. Seal ma peaaegu kunagi ei närva:).

PS: ma siis mitteametlik:).

A&S

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar