esmaspäev, 29. august 2011

Järelkaja

Nüüd on olnud aega BH tulemust seedida ja asi natukene selgemaks läinud.

Kõigepealt mõtlesin, et miks kohtunik meile andis teise lamamise ja jõudsin vist arusaamale.

Eksamil näkkas sellega, et korraldajad olid väga sõbralikud ja seletasid erinevaid asju hästi.

Esimene harjutus oli siis lamamine, kus koer tuli lõpus ära, lamades seni, kuni ma ise vea tegin, väga eeskujulikult. Minnes kõrvalkõnni alustuspunkti olin enda peale vihane ja nördinud ja kui korraldaja ütles, et pole midagi, et teeksime ikka edasi, siis mainisin, et koer tegi kõik õigesti ja rääkisin, miks Sofi tegelikult lamamise katkestas.

Kõrvalkõndide ajal rääkis korraldaja kohtunikuga (kes ikka jälgis ka, mis tegime) ja ehk nad arutasidki seda lamamist. Kõrvalkõnnid olid nigelad ja Sofi madalaim tase (1-10ni annaks 2p, sest ta ühel sirgel siiski asendit ja kontakti hoidis, hurra ja mille peale kohtunik ka VOH vist ütles - või minu kujutlusvõime :D). Pakun, et mõlemalt kõrvalkõnnilt saime kuskil -5, mis = -10 p. Ehk 8 p veel sai tuulde visata.

Istuma jäädes oli kõrvalkõnd ees ja minu osaline abi (aeglustasin sammu, et asi korda saada), seega kuskil -1 ruttamise ja -2 abi eest. Muu oli OK.

Lamamisel oli kõik korras kuni siia tulekuni, kus Sof tuli teise käsu peale ja kohe kõrvale. Pakun, et -1 lisakäsu ja -1 kõrvale tuleku eest.

Mis kokku teeb, kui mitte lamat arvestada 45p, mis laseb ilusasti läbi. Kuna Sofi tegelikult sooritas kõik harjutused (ehk istumisel ikka istus jne), kui mõned koerad eksisid istuma jäämisel, siis arvan, et minu vea pärast ta ka siiski lubas uuesti lamada. See oli ka väga kena ja saime enda 'sooritatud' kätte, punkte ei tea.

Linnaosas tõesti pole midagi peale selle nõmeda istumise lisakäsu Sofile ette heita, aga annan selle andeks, kuna olime kaua juba kuulekust teinud.

Eks kõik oli uus ja huvitav ja jälle sain Sofi nõrgad kohad nähtud ja saan nüüd parandama neid asuma. Kusjuures ma pakun, et see istumise teema oli tal minu närvide pärast, kuna nüüd, peale eksamit on tal liikumiselt istu täiesti OK jälle. Siia tulekuga sama lugu.

Imelik on see, et Sofile meeldib kuulekus rohkem kui agility. Pikka aega olin vastupidisel arvamusel, kuid nüüd olen avastanud, et kuulkust teeb ta ka maiuseta (võistlused jm), aga agilitys ei tõsta siis käppa ka. Samas kui juba on motivatsioon üleval, siis joostakse ka. Selline imelik avastus :D.


Muus osas nii palju uudiseid, et jooksvad kontaktid hakkavad tulema, slaalomi sisenemised on õigelt poolt ja septembris on meil näitusel 4 pipar&soolt konkurenti.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar