esmaspäev, 10. jaanuar 2011

Kas mõni A1 võistlus ka kunagi tuleb?

Ei tea kas olen seda blogis kunagi maininud, kuid Soful on aastaid olnud esikäpaga muret. Nimelt paar aastat tagasi oli asi eriti hull - iga kord kui ta nt asfaltil üle lombi hüppas, hakkas ta väga lonkama esikäppa. Arvasin, et häda üle läinud ja tunda ei anna, kuid eii, tundub, et järjekordselt eksisin. Nimelt öeldakse, et koer ei ole väga kiire, kui tal valus. Šnautseritel kahjuks või õnneks on väga suur valulävi ja nad end üldiselt väga vigastustest häirida ei lase. Seepärast Sofi kunagi otseselt ei kaeba, kuid ma ju ometi tean, kui mu beebikesega miskit lahti... No ja täna trennis vaatasin, et esikäpas on ülikerge longe sees. Just siis, kui asjad hakkavad minema! Ohjah. Täna igatahes tegime A3(+1 A0) koertega trenni ja Sof tegi täitsa... vaadatavalt.
Koju jõudes trimmisin tal ebaühtlase karva ära ja wuhhu! 5 aastaga olen asja täitsa käppa saanud, pole miskit rasket:). Lõikasin küüned väga lühikeseks ja nüüd teen iga päev käppadele massaži ning kui hortesesse lähen kraasi ostma, siis küsin, kas nad käpakaitsmeid müüvad. Loodame, et see aitab kaasa lonke väljaravimisele(ja üldse ennetamisele).

Dorise pilt:)

2 kommentaari:

  1. Vastus su küsimusele, minu arust on ülipalju võistlusi, üldiselt TAKO's, kindlasti kuskil mujal ka. ;)

    VastaKustuta
  2. Eh, ma mõtlesin sesmõttes, et kas me kunagi A1es võistelda ka saame, kui koguaeg miskit viga:D.

    VastaKustuta