esmaspäev, 31. jaanuar 2011

Agility, juttselghiired ja uus kaamera!

Alustame siis kõige vähem olulisest:D. Nimelt meie verandal asuva grilli alla on end mugavalt sisse seadnud kaks juttselghiirt. No jummel-dummel, kui nunza-punza-dunzad nad on! Ülilahe neid jälgida ja appi, no nii vinge!;D Ma loodan, et saan varsti tegelinskid pildile ka. Kuigi ma väga loodan ka, et nad ei paljune ja ei roni tuppa:D, sest: Talvel, kui ilmad külmad ja elu karm, võivad juttselg-hiired hulgaliselt ka hoonetesse tungida - siis mu koer läheks pakusuks:D. Ei, ma saaks šoki, kui nad tuppa roniks, ma vist jookseks koer süles ise välja elama siis:D.

Kuid nüüd ikka mu nunnust habemekesest ka! Ma väga ei jaksa pikalt tänasest trennist kribada, kuid märksõnad on - kiire; head kontaktid; lendas poomilt alla, kuid oli õnnelik õnnetus ja läks kiirelt tagasi; super slaalom; head pöörded. Seega 5+!

Ja nüüd jõuame mu sünnipäevakingini, millesse investeerisin ise 90% hinnast:D. Kingiks canon EOS 350d koos zoom 35-105 mm:).

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar