laupäev, 29. jaanuar 2011

First milestone - A1

Ja juba täitsimegi enda ühe 2011 lubaduse:). Peaks mainima, et Sof tegi mulle väga kena sünnipäevakingi! Kodus pabistasin selle pärast, kas koer jookseb võõras kohas, kas ta teeb slalli, mis ta kiigul teeb jne. Kohale jõudes käisime ära regamas - saime enda võistlusraamatu, Sofit mõõdeti ja vaadati kiipi. Ta oli nii imelik - tavaliselt laseb ta kõike teha, seal aga põtkis vastu ja tõmbas rihma ülepea. Vähemalt energiast ei tulnud puudust:D. Igatahes, Sofu turi oli nii nagu koduski - 46 cm, mis paneb ta maxi klassi.
Rajal olin kolme asja pärast närvis - slaalom, rõngas ja üks vastik nurk. Muidu oli rada päris kerge. Kuni muidugi kuulutati välja kiirus - 3,2 m/s. Olin kindel, et ideaalaega me ei mahu slalli pärast(and I was right). Olime viimased. Keegi polnud puhast rada saanud. Sof nuuskis suht palju enne rajale minekut, kuid tuju oli üpris hea. Niisiis peale vilet ma ei munenudki ja hakkasin kohe jooksma. Ja nii see rajake läks! Slall tuli puhas(wow) ja koer jooksis(jess) ja rõngast ka hüppas(wohoo) ja keerukas koht tuli ka välja(jippikajee) ja viimase tunneli juures mõtlesin, kas tõesti tuleb rajavigadeta? Ja tuligi!! Esimese võistluse kohta oli see super! Videot analüüsides teadsin, et vähemalt 5 seki läks slalli pärast kindlasti üle. Nii oligi. 5,15 seki, mis aga toob hinde "Suurepärase" ja läheb viieka alla kirja! Mille üle ma muidugi väga õnnelik olen:D. Seega, nüüd jääb üle hakata vaid nulle koguma ja kõvasti tööd on veel ees, kuid avapauk on tehtud!
Nii ongi nüüd Sof Eesti esimene ametlikult agilitys võistlev šnauts:)!




Kõik TULEMUSED

1 kommentaar: