teisipäev, 28. detsember 2010

TAK ei takitsa meid!

Uhh, TAK jobukakandus ei lasknud meil trenni minna. Ootasime 40 minutit number 5 trolli, kuid mida ei tule, seda ei tule... Veerand tunniks trenni ka enam polnud isu minna, niiet ootasime 20 minutit veel 20t, mis meid tagasi koju transpordiks... Eile õhtul rookisin peale seda 2 h lund. Täna, nii kurb nagu mul ka pole, tegin enda magamisrekordi, 14 h jutti, arkasin pool neli!! Õhtul ja:D..Väga jube. Seega ei raisanud aega ja läksin kohe rookima. Läks jälle 2 h. Kuid... Valmis sain enda meistriteose! Kui viitsin siis laiendan Sofu trenniplatsi. See kuskil 15X4 m. Seega kuna eile jäi AG trenn ära, siis tegime tasa selle. Sof oli ülientusiastlik ja jooksis end mõttetult segaseks alguses:D. Ehk ei vaadanud mind üldse, vaid jooksis ülima kiirusega mööd platsi ringi, ületades iga tõkke mis vähegi ees oli. Veel oli ta lausa nii hull, et kui ma hakkasin parandama ta maha aetud tõket ja jätsin ta ootama, siis ta hüppas kohe üle selle 60cm, mis ma tõstsin, ainus probleem oli see, et ma polnud teda vabastanud ja alles sekund tagasi sain asjad pandud paika, niiet ta maandus mu süles... Ohjah, aga ta ajab mind nii naerma. Vajalik asi praegusel hetkel:D.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar