laupäev, 18. detsember 2010

Meile meeldivad bussid rohkem, kui rongid

Täna oli meie klubi jõulupidu siis:). Ausalt öeldes algas päev suhtkoht jubedalt. Saime küll õigel ajal rongist maha Balti jaamas, kuid Sofu häda nr 2 plätserdas ta valge tagumiku väga jubedalt ära. Ja kuna ma ei tahtnud minna, sõna otseses mõttes sitase, koeraga halli, siis küürisin teda 10 min kõrvalises paigas. Enam-vähem korras, saime halli ja ainult 30 seki oli veel rajaga tutvuda. Õnneks võttis Sanka mu koera enda kätte ja ma sain korra raja läbi joostud. Kuid pähe ta jäi. Väga külm oli. Koeral ka. Ja ta ei olnud üldse entusiasmi täis. Kuid ikka ta jooksis mul! Maxi tõkked olid u 55-60 cm peal, täpselt ei teagi. Sofu jaoks natukene liiga, kuna ta suts pekki juurde võtnud. Sellepärast oligi nii, et algus oli ilus ja kiire, kuid lõpus, kus pidi ühelt tõkkelt kohe teisele pöörama, tuli kaks tõrget. Nuh, mis ikka, natukene aega veel harjutada, enne kui ametlikele läheme. Teine rada oli sama, kuid tagurpidi. See läks paremini. Üks pulk lendas. Naljakas, et Sof teab, millal ta on saanud puhta raja. Peale seda on ta alati endaga väga rahul ja käib nina püsti. Kuigi ma alati teda peale kiireid radu kiidan, siis oli näha, et täna ta polnud endaga rahul. Oeh, seda nunnupunnut küll. Igatahes, siis teatati, et tuleb veel üks võistlus. Panin Sofu kohale(enne seda mängisin ta soojaks) ja läksin juhiseid kuulama. Pidime kõik ühe paberitüki laualt võtma. Ma sain järgmise: 3 SÜLT - H. Päris segadusseajav, eks? Tuli nii välja, et sült on meeskonna nimi ja H tähendab händlerit. Minu Kks ehk KOERAKS osutus Marika, kes jah, on inimene:D. Niiet, algas inimagility! Alguses aeti kõik koerad välja, tehti rada valmis ja händlerid tutvusid üpris keeruka rajaga. Hiljem oligi aeg minna välja ja enda koer kutsuda. Oiiiii, kuidas naerdi slaalomi ja A juures:D:D:D. Tõsiselt koom pilt oli! Mõned kohe stoppisid enda koeri kontaktidel, teised kiitsid neid. Väga vahva ja tore võistlus oli! Pärast seda(ajaks, mil mu varvastes enam verd ei liikunud), toimus kõigi autasustamine. Mulle pandi Sofu tubli jooksu eest kaela koeramänguasi, komm ja kuldne pisike õunake. No ja arvake kolm korda, kes oli see geenius koer, kes hüppas üles mu peale, tõmbas enda osa kaelast alla ja hakkas mängima. Jap, Sofi!:D Õiglus jalule ikkagi. Siis karjatati meid õue ja tehti grupipilt. Ning oligi kojuminek. Bussid meeldivad sellepärast rohkem, sest bussijuhid näevad reisijaid. Me nt ei jõudnudki täna Hiiu peatuses välja ja ma sõitsin pool peatust käsi rongiukse vahel. Maha läksime Pääskülas ja saime ruttu 10ga koju.
Jõulupidu ise algas koerteta Lohusalus kell 16. Ohjumal, kui palju ja head süüa sai! Mitme päeva jagu kohe. Vaatasime RMK, tänase videoid. Esmaspäev peaksin viimasest koopia saama, siis saate ehk näha katkendeid Sofu jooksust ja inimagilityst:D. Veel käis meil vahva jõuluvanaabiline Sirje kommi jagamas ja luuletusi kuulamas. Ja toimus ka AG mudilase ning meistri autasustamine. Närv oli sees... Kõlas 12.koht, 10.koht, 5.koht, 4.koht, kuid Sofu nime polnud kõlanud. See tähendas, et pääsesime esikolmikusse! Kõlas ka 3.koha ja 2.koha nimed ning needki ei kuulunud meile! Jahh, Sofi võitis suure edumaaga karikasarja! Kusjuures just selline oli meie eesmärk lõpetada A0 klass! Kes julgeb unistada, see saavutab! Wuhhu! Okei, ma keen üle nüüd:D. Homme pilti ka ilusast suurest karikas, võidukas koerast ja selle aasta tegudest.

1 kommentaar: