reede, 24. detsember 2010

Istu-lama-seisa käskude kinnistamine

Kuna mul on jõuludel igav ja koeral ka ning kedagi kodus pole, siis oli hea võimalus klikkerit kasutada. Võtsin singi välja ja hakkasin Youtubest nähtut katsetama. Kinnistasin seisat. Siis istut ning lamat. Seejärel panin nad nn kaugjuhtimisse toimima, aga kuna ma polnud just väga kaugel koerast, siis ei saa seda nii nimetada:D. Läks suhtkoht hästi. Kuna Sof pole just kõige noorem ka uute asjade õppimiseks, siis ma ei hakka ta aeglast lamamist välja treenima, las teeb nii, nagu soovib:). Meeldis väga kõige viimane kord, kus ma tegin kõik järjest. Alguses seisis, siis istus, siis lamas ja lõpus saigi seisa selgeks ja täitis selle esimese käsuga.
Okei, nüüd koeraga palli mängima õue, kuna tal ilmselgelt on tähelepanuvajadus(see aeg, mis ma seda kirjutasin, on ta jõudnud mulle tuua enda naharulli, end mu vastu nühkida ja niutsunud ka veel:D).
Ilusaid Jõule kõigile!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar