neljapäev, 14. oktoober 2010

Tobu ja geenius

Mina olen tobu, sest mul on koolist kergelt öeldes kurguauguni:). Eriti tore on istuda poole viieni koolis ja järgmine nädal saame tunnistused kätte ja läheme siis tööõpetuse tundi, fun. Igatahes Sofi on geenius:D. Alustan ikka algusest.

Teisipäev avastasin, et uus toomise süsteem suri välja, ehk nüüd nuputan uut uut.
Kolmapäev käisime Sofiga koertekas. Ma tõsiselt tahaks mõne lapsevanema peale karjuda. No ma ei tea, on see tänapäeval normaalne, et 2 8- aastast on koos taksiga keset teed? Ma siis rahulikult Sofiga jalutan teisel pool tänavat mööda ja siis taks näitas kohe agressiivsust üles. Tüdrukute arust oli asi ikka nii tutipluti ja "koer tahtis mängima". Üritasin ruttu eemale minna, nemad tulid järgi, öeldes koerale "Lähme jalutame teisel pool teed,", eiii ma üldse ei saa aru, mis teil plaanis. No nii see armas kasimata kutsa end lahti tõmbas, Sofile kallale läks ja kuna Sof pügatud, siis tal tuli sõidutee ääres kaelarihm üle pea, õnneks kakluses ta väga kaugele ei lähe, sain ta kohe kätte. Halloo, kui ma poleks enda koera rinnast püsti seisma tõmmanud ja pead vastu end surunud, siis see taks oleks ju pureda saanud, kas on siis hea mõte tulla mängima? Ikka väga närvi ajavad sellised lapsed, noored, inimesed. Sain kaelarihma tagasi kaela, taks saadi kinni ja saime edasi minna. Koertekas Sof seisis laual, demodes mis on taga- ja esinurgad, erinevad sabakujud, kõrvad jne:D.

Täna rampväsinult kolmveerand viis(hei, sama pikk kui tööpäev, võiks ju palka saada:)) koju jõudes ei viitsinud tõesti koeraga jalutada, niisiis lihtsalt kiire piss-piss ja tuppa tagasi. Õhtul hiilgas Sofi geniaalsus. Kõigepealt hakkasin õpetama käsklust "start" agilitysse, kus koer tuleb mu harkis jalgade vahele istuma ja jääb kohale. Kõrvalasend oli korrektne, vaibale minek lahe:D. See muide pole nagu kohale saatmine vaid lihtsalt jooks vaibale ja seal istumine. Siis agilitys olen koguaeg teinud kaheksat maius nina ees. Proovisin starti jälle Sofuga ja vaatasin, et ta hakkas ümber mu jalgade tiirutama, siis sain aru, et ta teeb 8t!!! No täitsa lõpp, kui mugav, ta muudkui ise õpetab end!!! Uhhhh, sooooo cuute. Lõpus tegi seda juba väga hästi. Siis tegime "põmmi" ja Sof lehvitas 10 m kauguselt + ta oskab patsu nüüd 2 käpaga ka lüüa:D. Kunagi teen video AGst, KKst ja trikkidest kokku:P.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar