kolmapäev, 27. oktoober 2010

Koera kasulikkusest

  • Tervislik eluviis
  • meelelahutus
  • ülitruu ja siiras sõber
  • stressi vähenemine
  • õpime kellegi eest hoolt kandma
  • raskete olukordadega tegelemine
  • loogika arendamine kodutreenimisel:)
Seda kõike on mulle Sofu + palju muud. Tegelikult ongi nii, et mai suuda teda kirjeldada, kuna endal lapsi pole ju olnud:D. Üks inimene ütles hästi:
"Koer on abikaasa, laps ja parim sõber kõik koos." Miski detail jääb samas ikka puudu:D. Inimesel pole lihtsalt seda siirust ja neid silmi, mis vaatavad otse hinge.

Igatahes, kui ma juba nii suurejooneliselt alustasin, siis on tuumaks ikkagi väga kerge päev. Ma lihtsalt imestan enda koera kuulekust ja teotahet minuga viimasel ajal(ptui-ptui-ptui). Täna ajas ta mu sõna otseses mõttes välja, mul ei jäänud muud üle, kui ta suurele trennitahtele alistuda.
Alustasin jäljega, meelelahutuseks, kuna ma pidevalt paha "emme" olen ja vaid kuulekust kutsale sisse tambin. Niisiis kodust jälge, ümber postide jooksmist, kõrvalkõndi, püsivust tegime täna. Ja täna oli klikkertrenn 100%. Hiljem läks Sof naabrite poole end kergitama, õnneks mul oli kilekott taskus. Ja noh Sof, nagu tuline valvekoer ikka, läks muidugi ehitajate peale enda arvamust seal avaldama. Nad on õnneks talle juba neutraalseks muutunud. Ja Sofit ära saada enda väga tähtsat tööd tegemast on päris tricky, kuid täna tuli ta ilusti mu ette istuma, tuli kõrvale ja kõndis heas kontaktis tagasi ukseni. Vott, meie sisukas lebo päev on selline.

Ja hetkel ma harjutan end väga palju, et mitte hakata nutma Sofi sünnal:D. Koer on 5ne juba, appi, okeei, rahu:D. Siis olen ma juba 3 kuuga harjunud, et Sofi saab tõesti 5ks. Mind õnneks lohutab Krissu Monzuga, onju! Ja ma siiski otsisin selle 3,5 aasta eest tehtud pildi Sofist ja Monast:

3 kommentaari:

  1. Peaks mainima, et mu elus on suht palju hetki olnud, mil tekib stress just koera tõttu. :D Koeraga seotud aga mitte koerapärast. Ühest siuksest hetkest võid lähipäevil mu blogist lugeda. :D

    VastaKustuta
  2. Hullud penskarid meil jaaaa... Mons veel 8p Sofust vanem ka.. oioioi :P
    Aga jah, mõelda vaid kui palju uusi tutvusi jm põnevat just KOERTE pärast saand oleme jne.
    Elagu koerad !!:D

    VastaKustuta
  3. Ailen: Kusjuures see ka, aga kui ma siiski mõtlen koertest, siis positiivne tuleb ennekõike:P.
    K: Nagu, me ei tunneks siis ju üksteist mukideta:S

    VastaKustuta