laupäev, 23. oktoober 2010

Lõpp hea, kõik hea

Alustan siis selle päeva algusest. Kell 1.15 kuulsin küüneklõbinat enda toas läbi une. Vaatasin, et Sofi julmalt vahib mulle otsa, seab end kirjutuslaua alla sisse ja jääb põõnama. Ootasin siis veidi, et näha, miks ta tuli üles, kuna öösel ta pole kunagi mu tuppa tulnud. Varsti nägin, et õues oli äike, mis seletas kõike. Hiiul ta ei kartnud mürinat toas, kuna seal olid kardinad ilusti ees ja üldse selline kinnine olek, aga nüüd on ta pesa vaade otse aknast välja lagendikule, niiet ta on hakanud äikest paaniliselt kartma - mu kirjutuslaud on justkui ümbritsev ohutu koht, ise olen ka kohe kõrval. Nii lasin tal seal siis magada. Häda selles, et ta vahetas asendit iga 2 minuti tagant ja ega ma nii väga und saanudki. Kell 2 viisin ta alla, kuna äikest enam polnud. Vaeseke hakkas juba poole trepi peal värisema:(. Panin ta pessa lamama ja istusin veidi ta kõrval, kuni uinus. Läksin üles magama... Ja siis tuli klip-klõp-klip-klõp trepilt keegi üles, ülla-ülla, tulija oli Sofi. Viisin ta tagasi alla, tuli uuesti üles, tagasi jne. Lõpuks sai mul ta mitte millegi hirmust kõrini ja blokeerisin trepi kahe suure padjaga. Peale 10 minutit nuttu keeras tüüp magama.
Siis tuli hommik:). Hakkasin asju ilusti mudilase võistluseks kokku panema, kõik oli nii nagu ikka, kuni Sofi otsustas, et tema ei tule. Kutsusin, kutsusin ja tema jõllitab mind vaid suurte silmadega. Lõpuks ikka tuli alistunud näoga mu juurde ja lasi jope selga panna. Läksime välja, ega ta eriti kõrval käia ei tahtnud, kuid läksime siiski bussile. Szolnokis(on vist nii) saime maha, jäime trolli ootama ja siis ma jalutasin seal koeraga. Kuni ta kakat sõi. 3 faili in total. 4s tuli bussis, kus vana-vene-mammi tuli räigelt mu juurde ja pani kotid mu jalge ette(istusin). Nagu maha ei oska panna? Liigun veits eemale, jälle topib mu vastu. Vahepeal tahtis vene keeles mingit vestlust vist alustada, kui ma mitte vene, vaid ilusti eesti keeles talle vastasin, et ma ei räägi vene keelt. Saime maha, jalutasime ruttu halli poole. Sofi tegi häda nr 2 ilusti ära, ma korjasin kilekotti. Lähen-lähen, näen oo, prügikast, viskan sinna sisse mingi firmahoone kõrval. Ja järgmine venemammi tuleb välja putkast ja hakkab vene sõimu lajatama. Ma siis vahtisin nagu loll, koer kõrval ja ei saanud aru, kas pean junni välja võtma vm. Lõpuks oskas ta vastata, et tegu on jah prükkariga ja ma küsisin, et kas ei või siis sisse visata kotti? Hakkas jälle vene keeles sõimlema ja kätega vehkima. Sain aru, et: koer, ei, mine ära. Okei siis, mis ta arvas, et kui kasutan prükkarit, siis kohe lähen koeraga mingit hoonet röövima või? Lõõõõõppuks jõudsime kohale, aga fail nr 6 - hall oli kinni:D. Seega algus polnud just tore või mis?

Varsti tuli Sirje, tegi halli lahti, me panime ilusti asjad ära, käisime teatamas, et oleme kohal ja tegime soojendust. Sofi oli väga ekstaasis ainult singi peale. Läksime halli teise otsa tõkkeid, tunneleid tegema. Sofi oli tõsiselt kiire! Ta lausa lendas läbi tunnelite! See oli tore. Läksime tagasi ja tutvusin rajaga. Koer ilusti tublina püsis enda kohal:). Esimene rada oli lihtne, nagu ka öeldi - jooksurada. Kõik läks väga kiiresti - varsti oligi meie kord. Läksime platsile, võtsin ilusti Sofil kaelast asjad ära ja jäin ootama märguannet. Alustasin jooksu koos Sofiga. Algus oli kena ja kiire, tumedas tunnelis jooksis, kõik oli väga ilus, terve tee galopeeris kiiresti, mulle kusjuures ei tundunudki ta niiii kiirena. Pm kahes kohas äärepealt oleks pahasti läinud, 1ne kord pöörel, kus ma olin temast veidike liiga ees, niiet pidin korraks seisma(Sofi halb komme= mina seisan, tema jääb ka seisma), niisiis võttis ta hoo tublisti maha ja hüppas suhteliselt koha pealt 50cm tõket. Küüneriivamist oli kuulda, kuid õnneks jäi latt püsti. Edasi oleks mu halb juhtimine ta peaaegu takistusest mööda tõmmanud, kuid tubli nagu ta mul on, sai käsust aru ja hüppas. Esimesel rajal oli üpris palju nulle.
Varsti mindi teise rajaga tutvuma - Sof jälle ilusti ootas. Alguse jutt polnud väga tore:D. Öeldi, et kuna kõigil läks hästi, siis kiirus tõstetakse 3m/s. Bad for us, vähemalt nii ma arvasin. Rada oli keerukam. Maxid alustasid, niiet Sofi oli 3s. DSQd olid juba suht sagedased, närv oli sees. Kuid Sofi jooksis jällegi kiiresti! Ja tuli jälle puhas, ilma apsudeta! Juhhu:). Ma olin nii rõõmus, et ta oli kiire kaks rada järjest!

Formaalsus:

1.rada: raja pikkus 113 m, kiirus 2,8m/s, ideaalaeg 40,36s.
Sofi: rajavead 0, ajavead 0, kiirus 3,32 m/s, -6,34s.

2.rada: raja pikkus 111 m, kiirus 3,0m/s, ideaalaeg 37s.
Sofi: rajavead 0, ajavead 0, kiirus 3,24 m/s, -2,72s.

Koond: 2.koht(8st), A-koerlastest 1sed, minnes mudilase vooru juhtima.

Teine teine ja esimene hõbemedal:). Sofit tervitas kodus kuivtoit suurte koeravorsti tükkidega, nom-nom.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar