laupäev, 8. september 2012

Max AG trenn

05.09

Max on nüüd ametlikult trennikuts A-koeras ja käime algajate agilitys. Päris harjumatu, kuna seal hallis ju koguaeg vaid Sofiga olnud ja temaga nii mõnus, kuna tüdruk oskab hästi jälgida ja ei tõmble ringi, jookse koertega mängima. Iseenesest ootasin seda ka esimese korra kohta, et Maxi huvitavad teised koerad rohkem kui mina. Isegi üllatav, et ta suutis rihmast lahti harjutusi sooritada ja minule keskenduda, kuigi 2 koera ümber. Vahel lihtsalt ei suutnud vastu panna ja läks uurima.

Tegime:
Tunnelit, mida ta oskab väga hästi ja hea meelega jooksis sellest kiiresti läbi.
Kotiga algust.
Tõkke ületamist (kõrguseta ikka), ka üpriski üllatav, et loom nii hästi jälgib
Rõngaga algust (laualt läbi rõnga hüppamist)
Esimest korda kaardus tunnelit.
Tik-tik ja tap-tap'i algust

Peaks ütlema, et kui Max nii kiiresti õpib, siis ei oleks ime, kui A1te me toppama ei jää nagu Sofiga :D. Tegelikult olen kohe VÄGA õnnelik tema õpivõime peale, ta kohaneb uute olukordadega kiirelt, oskab trolliga juba sama hästi sõita, kui Sofi, vajab vaid ÜHTE "jess!"i õigel ajal ja juba teeb ülesannet õigesti. Igatahes talle tundub AG väga istuvat ja mul on tunne, et vähemalt seal ja näitustel jõuame päris kaugele.

Kuulekuses Maxiga oleme õppimas kohale minemist ja kõrvale tulekut. Viimane nagu hakkab talle juba kuidagi koitma ja esimese sai ta nagu 3 korraga selgeks (vajab vaid lama jäämist seal). Vahva :).
 Aaa, ja lubage, et ma olen nüüd uhke - te peaksite ta püsivust nägema. AITÄH-AITÄH Kadi, super treeningmeetodi eest!!!

Kui nüüd saaks Max sama hästi ka aru, et kui ma ära lähen, siis ta ei sure tuppa ära, oleks elu päris hea.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar