pühapäev, 2. mai 2010

Nõutu

Täna oli siis KK võistlus, vedasime end ikka kohale. Väga tore oli, et koer oli aktiivne, mängis kordamööda palli ja köiega ja oli rõõmus. Aga kui tuli koht, kus oli vaja platsile minna, siis vahepeal oli mul tunne, et tahan kätega juustest kinni võtta, karjuda, et tegu pole minu koeraga ja samas olla vihane isa peale ikka veel, et ta teist koera ei luba võtta(nüüd vahin järgmisi 3 pesakonda üles kasvamas ja mõtlen, et ehk oleks keegi võinud olla minu...), sest mõtlesin, et Sofi küll kuulekuses kuskile ei jõua:D. Nii, igatahes, lõpuks saime ka platsilt minema:D. Nagu arvata oli, oli tulemus 3.koht(3-st:D). Alguses olin üpriski pettunud, aga märgin ära, et kohtunik julgustas kõvasti ja see anis enesekindlust. Hetkel K moosib mind EBÜ karikale, teeme millalgi koos trenni ja vaatame mis saab. Hetkel olen rohkem vihane enda peale, et Sofu vihkab kuulekust tänu mulle:(. Loodan, et see viha on hetkene, sest nagu välja tuleb, ei meeldi talle indoor kuulekus - pärast tegi õues kõiki vigaseid kohti superhästi(va too, mida ma ei teinud).

Niipalju, kui lehelt aru sain:):
Juurdepääsetavus + hambad - supper - 10/10
Kõrvalkõnd rihmaga - rihmatõmbed vahetevahel peatustel ja pööretel. Ilus tempokas kõnd - 13/15
Istuma jäämine - ilus sooritus - 10/10
Lamama jäämine + juurdetulek - Ennetas käsku, puusaasend(vist?), rahutu lisakäsk kutsumisel(that's mee:D). Viltune eesistumine, veidi kauge kõrvalasend. - 13/15
Tõke - kontakt kadus pärast hüpet, lisakäsk - 8/10
Eseme toomine - eset ei toonud ka korduvate lisakäskudega - 0/15
Kohale saatmine(ŠOKK) - Siia kolm korda lisakäsk, kohale ei lähe õigesti - 0/15
Püsilamamine - Lisakäsk algul. Rahulik lamaja - 9/10

Kokku: 63p, hinne rahuldav, 3.koht
Leebe kohtunik, ise oleksin meile vähem andnud(nagu näha, on mul Kristini sündroom nüüd küljes-.-). Sof igatahes rahul - seakõrva sai, kaks konservi ka ja nüüd veel üks medal meid ikka ja jälle inspireerimas tahvlil.



Mul kästi naeratada:D.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar