laupäev, 1. mai 2010

Õhtused lapsed

Kristin ütles, et ma ikka täna enda pika jutu siia ka kirja paneksin. No juhtub nii, et käed kuidagi siia ei jõua ja siis kord tuleb tuju ja kõik meelest läinud:D. Niisiis, laupäev käis Sofi Monaga müramas. Koertel fun, aga teisipäev sain üllatuse osaliseks - pühap lõi Monal kennelköha välja. Sof kirjas mäkkejooksul ja MA KK-l. Kolmapäev läksin siis arsti juurde ilma koerata - panin marutaudi süsti aja kinni ja küsisin kennelköha kohta. Kuna rääkisin personali, mitte arstiga, siis sain vastuseks, et kennelköha piiskhaigus ja eriti ei tohiks peiteajal nakatuda. Nii, siis K tõi mulle rosetid ja viisin need koertekasse. Hmm, just siis kui arvan, et kaamerat pole vaja, on seda vaja - pagana Murphy seadus. Nimelt läksime Eddie kutsikaid vaatama. Neile meeldis tuunida mu pükse ja kingapaelu(Awwwwwwwww). Nii, neljapäev läksin vet.arsti juurde Sofiga. Uus arst meil - vanaproua, väga asjalik, nägi vist, et ma huvitatud veterinaariast ja vastas täpselt mu küsimustele ja selgitas pikalt, kui rääkisin kennelköha juhtumist. Marutaudi süst lükkus edasi, sest 50/50, et Sof kennelköhas, ütles, et kui pühapäev koer tunneb end hästi, siis võime võistlema minna. Eelmine aasta oli Soful ju halb reaktsioon süstile:(. Ja täna lebotasin, eelmine pühapäev käisin Kristiniga Jaanika talus hobuseid pildistama.
|
|pildid
|
V



Aiki


Hinge peegel


Kuri kuklane

Ja nüüd staarid:) :







Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar