laupäev, 21. mai 2011

Agility võistlus 21.05

Oleme tagasi! Ütlen kohe ära, et tulemused polnud ilusad. AGA! Ma olen Sofiga rahul. Tänu teisele rajale. Oligi nii, et ilm oli palav, aga mul on hea öelda, et Sofit ei kõigutanudki võõras koht väga. Ja fakt, et murul jooksis ta esimest korda ametlikku.
Algas hüpperajaga. Käisin õppimas ära ja õnneks oli Kristin abis koera hoidmas ja ka filmimas! Seega seekord ka näete jookse. Ehh, esimene läks päris aia taha. Pole aimugi mida ta nägi, kui ta rõngast hajevilt mööda jooksis. Aeglane oli ka, aga ma vist ei julgustanudki teda palju (kaamera on väga hale hääle salvestaja, seega ma ei kuule ka midagi videolt). Slaalom oli väga aeglane ja pulk lendas ka lõpu poole. Tuli 10 kp ja kuna ta oli tõesti tigu, siis saime turjale ka 9,81 ajavida. Esimene seega 19,81 kp.
Nüüd oli mul valida kas lähen või ei agilityrajale. Kuna pinge oli maas juba ja koer istus koguaeg varjus ning näis üsna virk, siis otsustasin minna. Päris hea jooksurada oli, nagu esimenegi - ainult paar keerukat kohta. Seekord ei teinud mitte mingit soojendust, isegi ei kütnud teda ülesse, lihtsalt läksime ja hakkasime jooksma. Vot sellel rajal laksutasin enda lõugu ikka väga :D. "Hopp, hopp, ruttu-ruttu, edasi, hästi, A-a-a-a, hästi, tasa, okei, edasi..." oli umbes kahe tõkke juhis Sofile:D. Teise rajaga olen rahuL!!! Sofi tõesti juba oli enda kiirusega lõpus. Keskel mingi hetk tundus ära vajuvat, kuid tuli tagasi. Slaalom teisel rajal... Mis juhtus?! Koer ei osanud enam üldse. Tegelikult meie 20 rajavea asemel peaks 30 olema. Nimelt Sofi sisenes slaalomisse valesti, tuli ühe korra välja, seejärel teise korra ka, pani poomi kontaktist üle (kohtunik ei näinud täna pooli valesid kontakte) ja viimasel sirgel ajas kaks pulka maha. Väga imelik see pulkade lugu... Võib-olla on tõesti koer juurde võtnud, pean ta ära kaaluma. Oli näha, et tõkete ületamine mõnes kohas oli tõesti raske. Rõngas on talle küll alati pähkel olnud... Igatahes saime enda 20 rajaviga (loe ikkagi 30) ja slaalom võttis meil igaviku, seega tulid ka tipa-tapa 18,45 ajaviga. Kokku 38,45.
Esimesel rajal 8st 5. ja teisel 7st 4. koht.

Vajab tööd: Slaalom-slaalom-slaalom! Hüpete puhtalt ületamine. Poomi kontakt. Minu juhtimine :).
Positiivne täna: Kiirus oli OK võõras kohas. Peale kiiku jooksis Sofi edasi! Ilus A kontakt.


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar