esmaspäev, 16. mai 2011

AG 16 ehk närv lööb sisse

Kui enne mõtlesin, et lähen rahulikult võistlema, siis... Nüüd olen närvis. Sofi tegi ülihea trenni, kohe väga tugeva ja see on väga halb, kuna enne halbu võistlusi annab ta just trennis 101%. Slaalomis hüppas ja loodan, et leidsin nõksu, millega ta ka sees püsib. Eks see slall kole keeruline ole, natukene jään maha, tuleb välja kontrollima, mis toimub ; lähen ette, jätab pulki vahele, et järgi jõuda. Ja kuidas nüüd seda vahet hoida võistlusel, kui närv sees ja kõik mis mõtlen on, et "Hüppa, ära tule välja!" :) Aga omamoodi vinge tunne ka. Nii, kuna ta oli täna mul väga kiire algusest lõpuni, siis hakkasid pulgad lendama ja ma ei kujutanud ette, et nüüd võiks midagi sellist juhtuda, aga Sofi hüppas mitmeid kordi poomi kontaktist kõvasti üle. Sadas rõõmsa näoga mulle vastu:D. Sirje leidis, et kui pulk lendab, siis tõke uuesti ja enne maiust ei saa, kui puhtalt üle läinud. Eks Sofi tegelikult on väga õrna hingega koer, kes soovib koguaeg meele järgi olla ja kui ta seda pole, siis lukustub. Kartsin küll, et ajan ta AG isu täiesti ära, aga tänase põhjal ei tundunud küll. Poom oli väga kiire jälle. Ja lõpuks sain ta ka rõngast, mitte selle kõrvalt hüppama. Õnneks õpib ta kiiresti - nüüd jääb üle loota, et ta mäletab ka õpitut. Tunneleid jooksis täna kõiki. A'l tegi ilusa "üks küüs peal" kontakti, see oli vinge:D. Alguses juhtimisel susserdasin (just ümber tõkke keeramine 180 kraadise nurgaga, et tagasi pöörata), aga kui Sirje proovis, siis Sofi võttis küll nii hea nurga, et vau. Lõpus sain ka enam-vähem asjale pihta ja Sofi pööras ülihästi, vahe tõkkega oli pea olematu. Täna trenni jooksul on vist üks esimene kord, kus kiiruse pärast oleks võistlusel DSQ tulnud. Korda tahtis koer poomile joosta, kord võttis tunneli asemel tõkke (minu viga, nagu ikka), aga omamoodi uhke tunde tekitas see. Alati olen imetlenud neid kiireid koeri, kes ka DSQsi saavad selle pärast, aga jah, nüüd oli seda isegi tunda:D. Mitte, et ma võistlusel tahaks et ta mul midagi sellist teeks... Aa, muide. Kiik ka. Tegin kohe alguses padjaga, millega ta teeb väga hästi. Praegu sain ta kiigule ruttu jooksma, siis panen rusika ette stopiks ja ta koheselt jääb seisma. Lõpus tegin igaks juhuks vaid korra padjata all ja kuts jooksis rõõmsalt peale pauku edasi! Põhimõtteliselt, kui võistlus poleks ees, teeks ma terve nädal happy dance, aga nüüd närin hoopis küüsi.

Cheers!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar