teisipäev, 5. aprill 2011

Üks mõnus õhtune jalutuskäik

Lõpuks sain mis ootasin - Sofi näitas üles enda ebakindlust. Jah, see on halb, aga see on hea!:) Loogiline? On küll! Hea, sest nüüd oskan seda parandada, kui sain teada, mis paneb ta koju jooksma. Pean tõsiselt tööd hakkama tegema.
Igatahes. Käisime jalutamas täna tänavatel. Tahtsin küll vaid 25 minta ära olla, et dr.House näha, aga jah, olime 45 hoopis :D. Sofil oli väga põnev ja mul ka! Kuna ma nägin üle pika aja:D. Ehk käisin prillidega väljas. Kokkuvõttes oli tirts väga krapsakas - Trummi tänav meeldib meile mõlemale ülipalju. See on nii ilus ja kuidagi kodune. Armastan-armastan! Algusese nägime vaid kutsusid veel jalutamas. Ja ikka ka suusatajaid:D. Kuid kõrvaltänavatel ujusid pardid aia kõrval - jaa! Vot, kevad ongi ehk käes. Edasi minnes tegime suure ringi ja nägime ühte uimast halli ja paksu hiirt! Soful oli jälle väga põnev, kuid varsti väikseke põgenes lume alla. Edasi sai šnats linde imetleda ja koertega paar sõna juttu puhuda. Koju jõudes käis vannis käpakeste puhastuseks ja lebotas siis 45 minta veel mu süles:D. Väga mõnus õhtu oli.
Aa! Siis ma tegin täna trenni ka temaga. Ja ta tõi kaks korda! Niiet mul oli maius käes, ma viskasin hantli kuskil 10 sammu kaugusele, siis ta jooksis järgi, haaras kohe ja tõi mulle ilma, et oleks maha visanud! Nii tupliiiii!

Homme saan uue obje, siis saate varsti uusi pilte ka!:)
AA!:D Ma sain Sony Vegase uuema ja parema versiooni ja converteri ka, niiet videoid üritan ka tegema hakata, ikka teile, kallid lugejad!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar