laupäev, 9. aprill 2011

Kevad!

Jeeee!! Alustame hommikust- viisin preili Mulle Ei Meeldi Märg'a välja ja olin meeldivalt üllatunud ta ülevalpidamisest. Kuna ta hommikul ei söönud, siis krõbuskite nimel suutis enda kojujooksmishimu kontrolli all hoida, siis kui ta metsas lahti oli natukene. Üritan palju-palju treenida teda veel:P. Igatahes modellina oli ta nagu ikka 5+ - väga hästi juhendatav ja tubli muki. Elu tuli sisse talle kohe tõeliselt vaid siis, kui tee peal kits oli. No jumal, mis rotikoer ta veel on? Puhas jahimees kõigile:D. Tegelikult pean ülikurvalt teatama, et steriliseerimine ongi vist koera apaatsemaks teinud. Just kui ta oli nii aktiivne... :'( Üritan kuidagi teha väga ranged kodused ja teatud käsklustele kuuletumisreeglid, ülejäänud tahaks lõdvaks lasta, et ta saaks lollusi teha. Eks näis:). Peale kitsekest, läksin koju ja ma hakkasin sibimeest mängima - ehk Sofi talvist laadungit aias koristama. Tõsiselt mõtlesin vahepeal, et ma jäängi sinna. Õõõh, aga koer tasub end ära kogu selle jama kõrvalt:D. Ja aed on nüüd puhas. Samal ajal oli šnautser lahe ja ronis juttselghiirte pesa otsima. Mis on veranda all. Kus on muld. Mis on hetkel sopp. Arvake ära keda ma pärast pool tundi pesin:D. Aga see-eest ta vajaski vanni ja käpad on nüüd ilusad valged.
Nüüd natukene nalja ka:D. Kui tulin Sofiga jalutamast, sõitis issi mulle vastu ja andis mulle mu vana mobla:D. Mis muide kadus jõululaupäeval ära - naaber leidis selle lumest eile. 4 kuud lumes! Ei, see pole lõpp. Haige on see, et see töötab! Täiesti uskumatu. Niii lahe:D.

Kaks pilti veel Flickr'is ------->

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar