laupäev, 2. aprill 2011

Niidid väljas

Loodan et langesite Sofi roosade küünte aprillinalja ohvriks:D. Kuigi enamus kes siin meie blogi loevad peaks teadma, et ma absoluutselt ei poolda koerte augustamist, värvimist, nende küünte värvimist või kleitidesse riietamist. Tegelikult ma isegi ei poolda nende kotis tassimist või koguaeg süles hoidmist. Koer on koer ja ta on sündinud jooksma. Anyway, läksin off topicusse:D. Tegelikult täna käisime Sofiga niite välja võtmas. See sai ruttu tehtud - kaasa ostsime puhastamiseks natukene joodi, veel hambapulbrit hambakivi vastu võitlemiseks ja ussirohtu, kuna 2 nädala pärast ootab ees vaktsineerimine. Arst ütles et koer võib joosta, teha trenni, mis ei sisalda hüppamist või väänlemist ja jalutada ka. Haav peaks paranema ilusasti ilma jäljeta. Agility trennid peavad veel kuukese ootama, millal sisemine haav ka paranenud.
Muudest uudistest see, et SX10 IS on mul nüüd uue kodu leidnud, kus tal võimalus ka koeri pildistada:). Kurb teile teatada, et mu videokaamera lindistab faile vaid AVI'na ja ma ei oska seda convertida ja Sony mul ka seda ei loe. Seega tuleb mingi moodus leida kuidas neid faile ümber muuta... Muidu just avastasin, et Sonyl on ülivinged töötlused!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar