teisipäev, 21. september 2010

Ma KK

Selline nagu ma olen kord, olin ka eelmine nädal. Ehk mõtlesin, et pole mõtet Sofut kirja panna, aga no need näpukesed nii soovisid ankeeti täita... Erilist imestust polnudki, kui vaadata, kui va palju punkte tuli kõrvalkõnnil. Sofi tuju oli üpris kurb, hall, sinine, masendav, kuidas iganes:). Platsil kuidagi ärkas kõrvalkõnni kahel viimasel sirgel ülesse - siis võttis ta lõpuks tihke, kontaktiga kõnni! Juhhuuu, ma niiiii kaua oodanud, et ta teeks seda võisteldes. Ülejäänud kõnd mumeelest polnudki kõrval, Sofi uitas kuskil kaugel, kontakti polnud, aga kohtunik andis siiski 15p 13. Naljakas. Istu oli viltu ja lamal tegin suure vea. Brigitta soovitas käske kõvasti öelda, niiet ma karjusingi "siia" nii kõvasti kui sain. Vaene Sofi, ta sai šoki:D. Hääl olevat olnud, nagu kutsuks tapale kohe. Niisiis ta traavis aeglaselt, kõrvad ludus, kurb nägu peas minuni, oli väga aeglane ja tahtis teada, mis ta valesti tegi:(. Peale kiitust ta nagu sai aru, et kõik korras, kuid tuju tagasi ei tulnud, ese jäi toomata, tõkkega tegi mul mingit nalja ja mida kõike veel. Siiski tuli 70 punkti, hinne hea ja 3.koht, neljast koerast. Ühe õnnetus, on teise õnn.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar