laupäev, 11. september 2010

Kuidas Sofi kord võistlusel kiirendas...

Jap, uskumatu eks:). Ma olen nii rõõmus, et ta ikka suutis end kokku võtta, 55 cm hüpata, lauale minna, joosta, juhuu! Pm ma olen juba kõik kirjutanud kodukale, kellel soovi, lugege, enam ei viitsi näppe kurnata:D. Panen videod, mainin, et Sof ja mina ka väsisime väga esimese rajaga ära, seega olemegi lollud teisel:D. Kokku tulime 3daks ja mis eriti lahe, kõigi seast kolmandaks! Ehk mini-maxi, A0-A3!!! Alla jäime kahele A3 koerale, no mis seal imestada, A0id ju:D. Ja järgmine nädal ei lähe võistlema, muidu Sof paneb äkki jälle streikima:D.

Esimene, ilusam rada:
http://www.youtube.com/user/Astmai#p/u/8/6o-uizh5j4Y

Ja seda ka, et mu kaamera varsti reisib Martaga koos Saksamaale, filmimaks AG MMi. Just eelkõige seda salapärast keskmist šnautserit, Rurikut ja Tuutut, eestlasi:D. Seega neid saate ka hiljem näha!:)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar