teisipäev, 13. juuli 2010

Õhtune Stroomi

Läksime Kristini pere&Mona&Lotaga(K hoiukoer, pruun nunnulabradutsel:D) Stroomi. U kell 19 olime kohal ja ma tõesti ei arvanud, et õhtul on niii palju inimesi ja koeri! Seal oli kõiksugu koeri: Malid, Grönnud, JRTd, SLKd, peale Sofi veel 2 kesk. P&S šnautsi, kuldseid, kõiki, kõiki! Kui kohta, kuhu asjad panna läksime otsima, siis nägime Robi ka! Kohe tundis Sofi ära, aga kahjuks ma ei raatsinud Sofut alguses lahti lasta, niiet läksime edasi. Kuna mul jäi maius koju, siis kahtlesin kas üldse Sof lahti lasta, lõpuks otsustasin ikkagi, et ujuda on parem lahtiselt:D. Sofi oli väga tubli, va see, et ta eriti ei kuuletunud:D. Järgi käis, ujus, vahepeal ujudes ronis ka ujuva Lota selga, kes pidi peaaegu vee alla ta pärast vajuma:D. Hiljem mängis ühe isasega ja kuna jooksukas on tal kahtlane, sellesmõttes et midagi tal viimased päevad ei tilgu(tegelikult ta suht puhas), siis ma tahtsin näha, kas tal ikka on jooksukas. Isane üritas taha teha ja Sof hoidis väärakalt saba, niiet ma usun, et on:D. Aga nkn ta ei lasknud selga, sest alles esimene nädal ja ta hoidis üldse meie koerabandesse, kus kõik emased kõiki kaitsevad ja isaseid lähedale ei lase:D. Tegin natukene pilte ka ja Sofi jällegi maiuseta täitsa hästi poosetas:). Täna läheme ka ERARANDA(jipppijee) ujuma perega(mis sisaldab ofc Sofit ka:D):). Ehk õhtul teen natukene kuulekust ka temaga. Ta on hakanud tood kartma, ebakindlaks läinud selle suhtes. Kuid ma tean, et kõik mida ta on kunagi vihanud ja mis ta on selgeks saanud, on tal suurepärane. Nt tõkked, kohale saatmine, kontakt kõrvalkõnnil jne. Tean, et ta on suuteline:). Ja nüüdsest me teeme vaid klikketrenne ka.
Agilityst niipalju, et kuna me trennis hetkel ei käi, siis mõtlesin, et 3 nädalat üldse ei tee midagi AG-s, ka kodus mitte. Peale puhkuseid ta alata armastab seda rohkem:).
Sofi ja karate-beagle Küpsis
Sofi ja ta uus peika:D BTW!!! Vaadake, kui kõhn mu koer on!!!!:D
Lota aka Potsu
Mona in action, aga kuna ta on liiga kiire actionis, siis mu kaamera ei jõudnud teda fokusseerida...
Trenn
rõõmus.


A&S

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar