laupäev, 11. veebruar 2012

RV näitus 10.02

Mäletan neid vanu häid aegu, kus vaatasin, et Venemaa kohtunik hindab šnautsereid, panin Sofi kirja sinna ja kohale jõudes saimegi vene kohtunikult kirjelduse. Nüüd on vist uus trend see, et paned koera ühe kohtuniku käe alla ja jääd huviga ajakava ootama, et näha, kes päriselt hindab? St. et kohtunikke vahetatakse ikka väga palju viimasel ajal. Väga häiriv, arvestades, et enamik inimesi ju panebki koera kirja kohtunikku arvestades?

Igaljuhul meie kohtunik oli hoopis Iirimaa John Walsh. Kohale jõudes teavitati meid, et ring on ajakavast maas kuskil pool tundi ja et kohtunik jagab u. pooltele koertele (ka CH-dele) punaseid/siniseid linte. Kataloogi piiludes saime ka teada, et meil on 3 konkurenti CACIBile, nende seas kaks tšempioni.

Sofi tuju oli super hea, saime ta kammitud ja korda tehtud ning päris kiiresti tänu heale seltskonnale jõudis kätte ka šnautserite ring :). Proovijooks oli Sofil väga hea ja tundus, et ta tahtis ise ka lausa ringi!!

Isased šnautserid olid võimsad. Sellist taset pole täitsa ammu näinud - ilusad koerad, tugevad ja super liikujad. Silm kohe puhkas :). Kõik said enda roosa lindi kätte.

Meie üllatuseks ei tulnud avaklassi emane ja üks tšempionklassi emane kohale. Seega oli Sofil üks tšempionist konkurent, kes minu ja teise šnautseriomaniku silmale oli rohkem tagajooksja Sofile. Kõigepealt tuli aga saada enda hinne kätte.

Traavisime sisse, kohtunik küsis vanust ja katsus kohe väga põhjalikult. Mis mulle väga meeldis kohtuniku juures oli see, et ta katsudes rääkis kohe kõik mulle ära. Hambad olid korras, pea hea, piisavalt kaela, aga liiga tundlik koer ehk kui ta pressis enda käed Sofi rinna sisse väga tugevalt, hüppas Sofi kaarega kõrvale ja näoga kohtuniku poole. Seejärel palus ta joosta meil. No kõik mu trennid kulusid ära! Ei olnud küll see super jooks, mis ta kodus teeb, aga ma ei pidanud teda enda järel lohistama, vaid ta tõesti jooksis kiirelt mu kõrval ja pööras edasi-tagasi jooksul kiirelt. Väga ilus oli!
Sofi seisis kannatlikult ära ja kohtunik oli väga kiire hindaja. Saime enda suurepärase kätte ja läksime ringi kõrvale ootama. Teine emane oli nagu tüüpiline Sofi, ei tahtnud joosta, aga suurepärane sealt tuli. Kohtunik palus meil seisma minna ja valis võitja... Kes kahjuks küll ei olnud Sofi. Väga kahju, kuna tegu oli lihtsa CACIB'iga ja ei tulnud seda ära. Seega Sofi kogus enda teise RES-CACIBi, mis talle midagi küll ei anna, kuna teine emane polnud INT CH. TP valikul võitis isane.

Seega seekord juhtus nii, et Sofi oli tagajooksja. Olen super rahul ta näitamise ja tujuga! Ta oli kohe tõesti väga-väga tubli.

Ma heameelega kirjutaks teile kirjelduse, aga... Ma olin niiii tobu, et unustasin võtta kirjelduslehe ja RES-CACIBi kaardi ning kõige takkatipuks jäi kraas näitusele... Igatahes saan aru niipalju, et Sofi oli liiga paks (khrmh, liiga tõsi kahjuks :D) ja tundlik tema jaoks.


Järgmised mõtted come-back näitusehooajaks liiguvad mul BALT W'12 ja Läti/Venemaa poole... :P

3 kommentaari:

  1. Ma võin su kirjelduse homme ära võtta,kui antakse.

    VastaKustuta
  2. "Seega Sofi kogus enda teise RES-CACIBi, mis talle midagi küll ei anna, kuna teine emane polnud INT CH." , mis sa selle lausega mõtlesid? Cacibit ei anta edasi ju, isegi siis kui koer on CIB või CIE.

    VastaKustuta
  3. Kätlin - see oleks ülisuper! Numbri järgi olime siis 269.
    Ailen - just täpselt. Kui võitja oleks CIB/CIE, siis ta saaks ikka CACIBi, aga kuna sellega pole midagi teha, siis RES-CACIB muutub CACIBiks ning teine koer saab võimaluse INT CH tiitlile. Muidu oleks ju RES-CACIBi mõte tühine.

    VastaKustuta