pühapäev, 13. märts 2011

Inbreeding, vale kutsikavalik ja selle tagajärjed

http://www.myspace.com/video/vid/44215931?pm_cmp=vid_OEV_M_C#ivp-comments

Mitte nõrganärvilistele!

Jagan siis linki. Ausalt öeldes šokeerisid mind nii paljud asjaolud ja kui ma oleks ise olnud kommentaator, siis ma oleks vist küll mõnele eidele ja ennast täis onule kallale läinud. Kuid eelkõige värisesin sees - mis siis, kui ka minu koeral, tuttava koeral, armsal külakoeral on mõni nähtamatu geneetiline haigus? Pealegi arvasin, et GBRi kõige haigem mops liigub hästi ja seda jubedat muundunud selga pole näha.
Paranoia on juba käivitunud:S. Ega Sof nüüd kõige tervem koer ka pole. Ja üldse nüüd tulnud ka kuivtoidu küsimus mul endal uuesti ülesse - ehk peab BARFile üle minema kuna tõukoerad on tõesti üpris nõrgad ja ehk see aitab kaasa nende imuunsusele.


Väike šnautserite ajalugu:
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/6/6d/StdSchnauzerHistory1915.jpg
1915.a keskmine šnautser

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/a/a1/Emppumenossa.jpg
Ja ALLA 100a. hiljem

Õnneks pole drastilist muutumist väga - selg on peamine muutus ja muidugi taganurgad. Olen kuulnud, et "iludused" ehk väga alla vajunud seljaga koerad, ei suuda edukalt enam isegi ujuda.
Lõppu Sofi, kelle selja tüüp pole standardi järgi eriti hea:


Loodame ikka, et asi normaliseerub...

2 kommentaari:

  1. Vaatasin ka läbi selle..õuuudnee!!
    Aga mina imelikuna täielikult armastan Sofi niisugust selga, nagu sa tead kindlasti :D

    VastaKustuta