esmaspäev, 14. märts 2011

From down ~ to up

Ehk ma läksin tigedana koeraga trenni, kuna tüüp oli emmele kingitud kommid pätsanud ja ära söönud. Mul juba nii visanud üle Sofi varastamisest (muidugi kui ise kodus, siis kunagi ei varasta), seega ei huvitanud enam üldse, et see nina pahandusse ja laks pepule ekspertide sõnul ei aita - seda just Sofi saigi. Ja lõpetas kohe oma lipitsemise ja happy face ära ja noh loog, hoidis eemale, mis tegelikult tähendab et koer näitab austust ja annab nn alfale enda ruumi. Minu juurde ta käsu peale tuli kui läksime kodust ära ja kuna šnautser tegelikult on koer kellele võib peksa anda (mitte et ma seda tegin:D), siis mingit tujulangust tal polnud.
Tegelikult oli Sofi üliüliülitubli koer trennis! Tõkked olid 55 cm. Kokku ajas ta 2 korda maha lõpupoole tõkkeid. Slall vajab tööd veel, kuid parem oli juba. JA! Ta oli väga entusiastlik täna. KÕIKI tunneleid jooksis ruttu, A-le hüppas sellise hooga, et vau, kiigele sain ta jooksma, kott oli nagu ikka fun, poom hea ja pikkus kõik korrad OK. Tõesti super tubli! Tirts praegu magab enda pestud käppadega:).

Järgmiseks korraks peaks mul olema ka detsembri A0 videod;)

3 kommentaari:

  1. Sofi on nii hää AG-kaaslane. Tavaliselt Remmi läheb hullult äksi täis, kui teised jooksevad ja tema ei saa, aga Sofiga on ta rahulik, ainult vahepeal natu tuleb tüütama :D

    VastaKustuta
  2. Tegi sulle halba tuju, kuid tõi hea tagasi ka :D
    Aga nii tore, et teil hästi läheb agilitys!!

    VastaKustuta
  3. Helen - Muide mulle tundub, et Remmi mõjub Sofile ka hästi. Kuidagi motiveerib teda ja tüütamised tõstavad kohe tuju:D. Aga hea, et klapivad:).
    K- see on see šnautseriomaniku elu, koguaeg juhtub nii:D. Aga tähh:)

    VastaKustuta