reede, 26. oktoober 2012

Männiku ja lumi

Eile käisime koerteka loomadega Männiku karjäärides jalutamas. Peale Maxi olid kohal Rio, Sammy, Mossu, Mandy, Matu, Stella, Sparta, Eddie, Raasu, ühesõnaga palju-palju koeri :).
Maxil oli väga tore, kappas koguaeg ringi ja käis ka natukene sulistamas. Ta kuulekus on võrdlemisi hea, vahel lihtsalt võiks natukene kiiremini minuni tulla. Täna hakkamegi treeningutega pihta :). Peab ka millalgi ta linna viima, et seal temaga treenida ja sotsialiseeruda. Panin tähele, et väljaspool näituseringi ta ikka pelgab natukene inimesi. Igatahes olime ära kuskil 2 tundi ja kogu see aeg Max vaid jooksis ja jooksis... Võiks ju arvata, et koer on õhtuks täiesti laip... Ei, mitte Max :).
Pilt: Iris

Täna oli poisil suur üllatus - lumi! Alguses oli ta väga ebalev, hiilis sinna vaikselt sisse, jäi üks käpp üleval lume sisse seisma ja vaatas suurte silmadega minu poole. Seejärel tuli muidugi haukuda, et kes küll seda maha oli julgenud puistada?! Kuna ta vist ise liikuma polekski saanud sealt, saatsin Sofi julgestuseks õue ning tema järgi kappas ta aeda :). Hiljem juba täitsa meeldis - mängis seal sees ja sarnaselt Sofile toppis nina lumme ja kargas ringi :). Armas!

4 kommentaari:

  1. Issand, ma olen koerteka elust nii võõrdunud. Kes on Sammy, Mossu ja Sparta? :D

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Mul oli täpselt sama tunne kui jalutama läksin :D
      Sammy on kuldne retriiver, Mossu on Mandy suureks kasvanud kutsikas (üliarmas!) ja Sparta on Valge Lambakoer :D. Kõik noored koerad.

      Kustuta
  2. Mul oli täpselt sama reaktsioon, kui seda lugesin :D

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Ma teadsin, et mingi hetk see juhtub aga, et nii kiiresti... Me jääme vanaks :D

      Kustuta