reede, 13. juuli 2012

Trikivõistluse 3 voor

Sofi sai kolmandasse ja ka ühtlasi viimasesse vooru edasi! Seega esinelikus 14-st. See voor on loomulikult kõige raskem:
Mullide puhumine (treeningus)
Objekti nina peal hoidmine (filmitud)
Reisikotti minemine (oskab)
Agilitys laud ja kott (mõlemad filmil)

Olin arvestanud, et kuna voor on lahti 2 nädalat, siis ühega õpetan talle mullide puhumise ja siis teisega objekti nina peal hoidmise. Hea idee muidugi. Aga Max tuli vahele ja kuna tema elab ülevalkorrusel minu toas ja Sofi allkorrusel, siis pean ma koguaeg üleval istuma, kui loomad just väljas pole. Nimelt ei oska Max ju üksi olla ning on juba omandanud puuriukse lahtitegemise oskuse (ükskõik, kuidas ma seda ka lukku ei ürita panna) ja loomulikult haugub, nagu oleks just 50 rebast näinud metsas. Niisiis, Sofi treenimisega on natukene nirud lood.

KUID! Mu šnautser on täiesti 200% imeliselt nutikas, tark loom! Eile nalja pärast proovisin nina peal objekti hoidmist (mänguasi ja klikker) ja ta oskab seda 100% ilma treeninguta! Seega sai asi kohe filmile võetud ja saab rahus vaid mullide puhumisele keskenduda. Olen rohkem kui hämmingus ja ta ikka suudab mind iga päev positiivselt üllatada! Kalli-kalli.

Max-loom on ka treeningus. Siiatulekuga on kõige halvemad lood hetkel, kuna kõik muu on palju huvitavam. Aga siin on ta olnud vaid 6 päeva ja varem oskas ta vaid istuda. Nüüd on selged: Istu (jee! :D), lama, seisa, puuris vaikselt olemine, kui mina nähtaval (magab puuris) ja natukene kohal püsimist. Samuti oskab tunnelit ja tõket (ilma kõrguseta ületada) ning objekti (nt hüppetiiva) ümber ringi joosta. Pole paha, eks. Mõtlesin, et agilityga hakkan hiljem tegema asju, aga ta lihtsalt ei väsi ära, niiet juba proovisin. Meeldib küll. Septembrist läheme vist ka trenni, kui tal selleks ajaks hea püsimine ja siiatulek on.





Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar