pühapäev, 19. juuni 2011

Natukene hantli juttu

Olen küll teinud vaid 2 hantli trenni, aga kirjutan siia siiski.
Esimesest oli varem siis juttu - toppisin ise hantli suhu, kuna koer vabatahtlikult ei võta ja siis hoidsin kätt lõua all ja lasin tal kuni "anna" käskluseni oodata. Tegelikult sellist trenni on saanud Sofi ka aastaid tagasi trennis, kus Anneli hoidis koera kinni, et ta ei taganeks ja mina hoidsin hantlit suus, seni kuni ta vastu ei puigelnud, seega vb sellepärast oli ka kargem alustada.
See nädal tegin peale pikka puhkust Sofule teise trenni. Eriliselt pingutas ta vist sellepärast, et ta ei söönud see päev - just nimelt, et tahtsin temale söögi anda läbi trenni. Kuna pikk vahe oli sees ja Sof sai hantli hoidmist seedida, siis alguses ei teadnud mida oodata. Lõppes sellega, et koer istus mu ees, võttis ise hantli suhu käsuga ja hoidis 3 seki ilma mu abita. Loodan jätkata sellega, kuni on toomine okei, kuid olen kindel, et palju tagasipõrkeid tuleb ka. Tahaks väga KK-2 proovida.
BH-ks olen niimoodi põgusalt treeninud, et kui jalgrattur tuleb, siis on käsklus "juures" jm ning praegu tundub OK. Sügisel kui tuleb BH, siis soov on minna proovima ka.
Sof läheb homme II & IX erikale CH klassi kirja.
Ja kuna ilm on vihmane olnud ja ise lõpetasin nüüd lõpuks põhikooli ära, siis Sofi peamine töö läbi nädala on olnud maja valvamine:

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar