laupäev, 14. august 2010

Eeemn, mis me tegime neljapäeval?

Tõesti ei mäleta. Midagi tegime, aga see miski pole meeles:D.
Eile tahtsin minna Sofiga pikemalt jalutada, u 1,5 tunniks. Tore teada, et olen oma koerast kõvasti vastupidavam:D. Ta koguaeg tahab juua ja selles vist vahe ongi, et ma joon isegi inimese kohta väga-väga väha, tavaliselt 1-2 klaasi päevas. Igatahes läksimegi jalutama, Harku ringile(15 km). Juhtus nii, et rattureid oleks võinud vähem olla ja seega seadsime sammud mingile x-teele ja mõtlesin, et küll kuskile jõuame:D. Jõudsimegi, samasse kohta, kus varemgi käinud. Sofi nägi vett ja tahtis juua. Kuna ma viimasel ajal annan talle filtreeritud vett, siis enam ta mingit solki ei joo. Ei teagi, kas nutta või naerda. Ja ta nagunii oli päris uimane ja mul ka juba palav, siis läksime koju tagasi. Ära olime 50 minutit, kurb. Kodus õpetasin talle puust aporti hoidmist. Täitsa lõpp, kui hea asi klikker on! Üli-üli ruttu saab koer sellega kõik selgeks.
Täna läksime ka jalutama. Seekord stepperiga, panin Sofile ka kaelarihma külge:D. Juhtus nii, et ma tegin u 9 korda rohkem samme, kui Sofi. Kaelarihma küljest ta vist lugeda hästi ei oska. Tahtsime minna tavalisele, ehk kui-aega-on ringile, kui mul kõva kõhuvalu hakkas ja vihma taevast tuli. Armas, nagu meelega:D. Piirdusime siis kiire ringiga, ehk kui-aega-pole. See stepperi järgi vaid 1,2 km. Pärast tegin Sofiga treenimise mõttes vihma käes siiat ja seisat ja kõrvalkäiku(uuu, nii hea kontakt, liibus vastu ja puha). Ja hiljem ka "ei tohi minna minuta väravast välja".

A&S

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar