laupäev, 18. jaanuar 2014

2013 võistluste kokkuvõte ja edasised plaanid

Hilinemisega, aga ei jäänud tulemata!

Max:

Näitused:
Kõik hinded SP-d. Tähtsamad saavutused:
JSERT; LV CAC, LT CAC, LV CACIB, 3xEST CACIB, RES-CACIB.
Tiitlid: EST, LV, LT ja BALTJCH, WCUP JW'13
Match Showd: 
  • A-koera Match Show – sinine lint
  • Pontu Show 2013 – punane lint, punaste lintide 1.koht, BIS-3

Agility: 

  • Tubli MA agilityvõistlus – A0, 5kp
  • Terjerite AG MV – A0, 2xDSQ
  • A-koera MA AG võistlus – mudilane, 10kp ja DSQ, 8.koht/12st
  • A-koera MA AG võistlus – mudilane, 12,51kp ja 0kp, 8.koht/15st
Mudilasvõistluse koondtulemus: 10.koht/16st

Kuulekus:
  • A-koera MA KK võistlus - 2.-3.koht 19-st (95p/100st)
Muu:
  • Verejälje katse Vikipalus 04.08 - kukkusime läbi, kuid max.punktid kuulekusosas.
Sofi:

Näitused:
Match Showd:

  • A-koera Match Show – sinine lint, TOP-6
  • Peetri Peni 2013 – punane lint, valiti parimate hulka.
 Agility:

  • A-koera MA AG võistlus – veteran, 12,65kp ja 18,69kp, 1.koht/2st
  • A-koera MA AG võistlus – veteran, 21,41kp ja DSQ, 2.koht/2st
  • A-koera MA AG võistlus – veteran, 25,31kp, 2.koht/2st
Veteranvõistluse koondtulemus: 2.koht/2st

Plaanid 2014.aastal:
Maxiga läheme jahtima EST SERTi ja tahaks proovida urukatset, et kinnitada BALT CH tiitel. Samuti oleks Lätis vaja 1 CACIBit, et kinnitada C.I.B. Kui aega ja raha üle jääb, siis kindlasti prooviks võitjatiitleid ja RUS CH tiitlit ka saada. Kuid eelkõige on see aasta rõhk agilityl ja kuulekusel, nimelt sooviks aasta lõpuks A1 klassi võistlema jõuda. KKs üritaks võistelda ja keskendumisvõimet parandada, et ehk kunagi KK-1 sooritada (e. toomine ja ilus kõrvalkõnd ära õppida).
Sofiga suuri plaane peale Match Showde polegi. Võib-olla panen ta mõnele rahvuslikule näitusele veteranklassi kirja, et EST VET CH tiitel saada ja kordki rühmas käia, kui võimalus. Kuid see kaheldav.

Loodame, et tuleb lennukas aasta!




Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar